  • Data: 2022-07-08 12:00:55
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.07.2022 o 09:23, _Master_ pisze:

    > A konkretnie?

    Konkretnie, to cała religia.

    > Wola rodziców ma być najważniejsza. To dobrze czy źle?

    Rodziców pozbawionych przez religię własnego zdania?
    Bo wiesz, że religianci nie mają własnego zdania, a tylko mają takie
    zdanie, jak ich religia?
    Religia jest zaprzeczeniem własnego zdania. Mają obowiązek postępować i
    mieć takie zdanie, jakie ma ich bóg (a ściślej, takie zdanie, jakie mają
    tego boga funkcjonariusze). W religiach nie ma miejsca na własne zdanie.
    Na tym właśnie polega religia.

    > Chodzi Ci o przymus psychologiczny?

    Wręcz przeciwnie.

    > Chcesz rozwiązać ten problem ODGÓRNYM ZAKAZEM? Ty FASZYSTO! ;-)

    Wręcz przeciwnie. Jestem przeciwny odgórnemu NAKAZOWI religii w szkołach.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr