  • Data: 2010-01-26 14:54:25
    Temat: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znowu bredzisz o jakiś klientach.
    > Płacisz albo 4000 na pracownika albo 10 000 firmie. Są to całkowite
    > koszty czyli brutto ze wszystkim. Co miesiąc.

    ehh, jak placisz pracownikowi to placisz mu netto. To co dostajesz do lapki
    i chowasz w kieszeni to jest netto.

    To co dostaje pracodawca czy zleceniobiorca wystawiajacy fakture VAT jest to
    brutto.

    Nie myl pojec bo moze brak wiedzy zaciemnia Ci obraz sprawy.

    > W skali takiej firmy tak.

    ale co jak juz firma zatrudnia 20 pracownikow to 0,5 miliona to mala kasa??

    Kto dal Ci prawo oceny na podstawie ilosci pracownikow?? Wiesz co to jest
    podatek proporcjonalny? Powinien byc proporcjonalny do zysku. A nie mega
    obciazenia tylko dlatego, ze pracownik mamozliwosc zarobienia.

    taaaa.

    Icek