eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKogo obsłużyć, kogo nie [znowu] › Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znowu]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znowu]
    Date: Sun, 1 Jan 2006 18:55:42 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <dp9537$4it$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <s...@9...acn.waw.pl>
    <dp36lu$sq6$1@atlantis.news.tpi.pl> <dp393f$4t1$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <dp4n57$a4l$1@inews.gazeta.pl>
    <dp5g59$eee$1@opal.icpnet.pl> <dp5usa$5lu$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@g...ciach.pl> <dp661j$6p9$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@g...ciach.pl>
    <dp69lf$l1p$1@inews.gazeta.pl> <1...@g...ciach.pl>
    <dp8pvk$83n$1@inews.gazeta.pl> <3...@g...ciach.pl>
    <dp93pa$hbm$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bch198.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1136138151 4701 83.27.223.198 (1 Jan 2006 17:55:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Jan 2006 17:55:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:354486
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dp93pa$hbm$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > > ze cennik [w tym menu - przyp. moj], nie stanowi oferty, a tylko
    > > zaproszenie do zawarcia umowy. Nie kreuje zatem obowiazku sprzedazy.
    >
    > Nie zgodzę się z Tobą, bowiem w konsekwencji obalił byś podstawowe
    > kanony praw konsumenta. Czyli jak leży chleb w sklepie, to też sobie
    > mogę go sprzedać, albo nie? Albo sprzedać po innej cenie, bo przecież
    > nie jest to wiążące.

    Ale danie opisane w karcie nie istnieje dopóki klient go nie zamówi,
    kelner nie przyjmie zamówienia a kucharz go nie przyrządzi.
    Czasem zdarza się, że zamawiam np. schabowego a kelner mówi, że aktualnie
    nie ma i co, mam wezwac policję? Wybieram co innego, ale teoretycznie mogę
    usłuszeć, że lodówka jest pusta i nic nie dostanę...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1