  • Data: 2006-01-02 11:39:54
    Temat: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znow u]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:

    > I nie widzisz kompletnie różnicy między chęcia poprzebywania
    > przez chwilę w określonym towarzystwie, a nienawiścią rasową?

    Jaką nienawiścią? Ludzie chcą po prostu poprzebywać nieco w określonym
    towarzystwie, np. czystym rasowo.

    > Zdelegalizuj wszystkie kółka zainteresowań, mówię Ci. A, no
    > i kluby bliźniaków koniecznie, przecież to nie Twoja wina że
    > nie masz takowego i nie powinieneś być dyskryminowany. No i

    Bredzisz i to na tylu płaszczyznach, że chyba musiałaś iść na specjalny
    kurs...

    Primo: piszesz o _klubach_, a nie publicznych placówkach
    handlowo-usługowych.

    Secundo: co więcej w przypadku kółek zainteresowań w cale nie musisz się
    wykazać osiągnięciami w danej dziedzinie - własnie w nich można zacząć!

    > przydałoby się też w sumie polikwidować sklepy typowo damskie
    > czy męskie, że już nie wspomnę o takim przejawie rasizmu jak,

    Kolejna brednia - kupując dla kobiety w sklepie/dziale dla kobiet nigdy
    jeszcze nie miałem problemów innych, niż przekazanie o co dokładnie chodzi.

    I idę o dowolny zakład, że kobieta po wejściu do działu z męską bielizną
    nie zostanie wyproszona i będzie mogła dokonać zakupów,

    > TFU! oddzielne toalety z których płeć przeciwna do zaznaczonej
    > na drzwiach jest bezczelnie wypraszana!

    Nikt nie jest wypraszany. Ludzie sobie sami wchodzą do odpowiednich
    _części_ danej toalety. Pomijam już takie 'zjawisko', jak toalety
    przenośne, na których nikt nie kombinuje ze specjalizacją.

    > Daj sobie spokój, jeśli naprawdę nie rozróżniasz ochoty na
    > pogadanie z określonymi ludźmi od nienawiści do całej reszty

    Gadać możesz sobie z kim chcesz. Ale nie masz prawa z tego powodu
    wypraszać tych, z którymi nie chcesz rozmawiać.

    > to mam wrażenie że to Ty raczej masz problem, nie ja.

    Możesz mieć też wrażenie, że Ziemia jest płaska a wszechświat obraca się
    wokół ciebie. Wolny kraj.

    > Kira (która robiąc babski wieczorek nie zaczyna nagle pałać
    > nienawiścią do facetów)

    To zostań lesbijką i spadaj.