  • Data: 2005-12-29 14:22:27
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiscie mam na mysli sytuacje, gdy uzywa go niekomercyjnie, gdyz w
    > przeciwnej sytuacji, to rzeczywiscie jest to wybitnie nieuczciwe.

    no to np gry , nie usykuje korzysci materialna, uzyskuje inne korzysci
    niematerialne,

    > Prosty przyklad: uzywam nielegalnego kompilatora Delphi (wartego kilka
    > tysiecy zlotych). Dzieki niemu ucze sie np. podstaw programowania.

    mozesz uzywac wersji personal, lub lazarusa lub triala i formatowac dysk co
    miesiac, przepraszam ale mnie takie
    tlumaczenie nie przekonuje bo wszystko sprowazda sie do tego ze kradnacy
    wybral te droge nie z przymusu lecz
    z wygody.

    Ale
    > gdybym nie mial mozliwosci skopiowania go od kogos lecz mialbym tylko
    > mozliwosc kupna, to wiadomo, zebym go nie kupil nigdy.

    mozesz zakupic delphi w wersji np 2 z kompoentami bazodanowymi, bde,
    interbase za 80 zl (ja taka kupilem) i to nie wiele sie rozni od tych ktore
    sa oferowane
    w najnowszysch wersjach.

    > ps. Nie piszcie, ze Borland udostepnia wersje Personal, bo Delphi wzialem
    > jako przyklad pierwszy z brzegu.

    ale to mozna mnozyc, apliakcje microsoft sa dosteone rowniez w ersjach
    trial, albo w programie MSDNAA,

    P.