  • Data: 2005-12-29 23:14:32
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: fizzzi <f...@...e.z.to.ciach.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Dec 2005 21:38:13 +0100, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    wrote:

    > Zgoda - i nawet mu to napisalem. Dlatego uwazam ze odszkodowanie o ktore
    > wystapila firma to bzdura. Wiadomo ze student nie kupi sobie wersji
    > Delphi Enterprise nawet skoro prowadzacy zajecia uzaleznil od jej
    > posiadania zaliczenie przedmiotu nie dajac zadnej innej mozliwosci
    > wykonania pracy.
    >

    > Ale zazwyczaj dokladnie tak samo ludzie rozgrzeszaja sie w przypadku
    > piractwa oprogramowania za dziesiatki tysiecy zlotych jak i windowsa za
    > 400zl, czy gry za 50zl...
    > O to mi chodzilo w mojej wypowiedzi.

> [...]

    Ale to prawda.
    Pozatym chyba lepiej zeby ludzie sluchali muzyki niz oglupiali sie
    alkoholem.
    Po co zabraniac ludzia takiej drobnej przyjemnosci jak sluchanie muzyki
    w tym pokurwionym na maksa swiecie, gdzie szczurki gonia za kasa, i
    pieniadze staja sie wazniejsze od ludzi. Gdzie pieniadze staja sie celem
    zycia.
    Kazdy ma prawo do sluchania. Nie mozna tego zabronic !
    Gdyby ludzie kierowali sie w zyciu dobrocia i miloscia to nie byloby nawet
    takich dyskusji.
    Pozwole sobie stwierdzi ze nie bylo by nawet pojecia kradziezy. Przeciez
    wszyscy jestesmy dziecmi Bozymi, i powinnismy sie kochac, pomagac sobie, a
    nie nienawidzic i utrudniac sobie zycie.
    IMHO

    Fizzzi
    GG#5311582
    Registered Linux user #405773