  • Data: 2005-12-29 20:38:13
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Antic & Pokey napisał(a):

    > Tak, tylko wez pod uwage, ze ten czlowiek i tak by nigdy nie kupil legalnie
    > tego oprogramowania, bo nie mialby tyle pieniedzy.
    > Wiec producent i tak nie traci potencjalnego zysku.

    Zgoda - i nawet mu to napisalem. Dlatego uwazam ze odszkodowanie o ktore
    wystapila firma to bzdura. Wiadomo ze student nie kupi sobie wersji
    Delphi Enterprise nawet skoro prowadzacy zajecia uzaleznil od jej
    posiadania zaliczenie przedmiotu nie dajac zadnej innej mozliwosci
    wykonania pracy.

    Ale zazwyczaj dokladnie tak samo ludzie rozgrzeszaja sie w przypadku
    piractwa oprogramowania za dziesiatki tysiecy zlotych jak i windowsa za
    400zl, czy gry za 50zl...
    O to mi chodzilo w mojej wypowiedzi.

    Ludzie kradna wszystko i potem argumenty "to nie browar i nie da sie na
    to przylepic kodu kreskowego"...

    Po prostu taki schemat myslenia mnie drazni.