  • Data: 2005-12-29 18:46:21
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a jakie to ma znaczenie? chce wykazac - co trudnym nie bedzie - ze w tym
    > mmencie sie mylisz

    no przestań, skoro trzeba za to coś zapłacić, to logiczne jest że tego w
    darmowej wersji linuxa nie ma, zaświeciła żaróweczka?

    > czyli ja oceniam od moralnej strony kradziez bo to jest kradziez jakby ne
    > patrzec zarowno od moralnej strony jak i prawnej a ty
    > zaczynasz mowic o ekonomii, o tym jak taki zlodziej musi sie wczesniej
    > wykosztowac oraz ze nie ma szans konkurowac z producentem,
    > zupelnie nie na temat.

    monopole, oraz inne przestępcze działalności gospodarcze to też złodziejstwo
    (tego to już nie zauważyłeś?)
    zacząłem o ekonomi, bo sprawa ekonomi dotyczy, pewnie że kradzież to
    kradzież, tylko dziwi mnie że jeden złodziej to dla ciebie "cacy" i należy
    się martwić o jego straty, a inny złodziej to "be",
    ja ci tylko próbowałem zdjąć klapki z oczu, i wytłumaczyłem ci, że jeśli
    monopoliści by nie kradli, to piratów by nie było, bo by zbankrutowali i to
    na tyle (bo skoro nie jesteś w stanie powarzyć mojej argumentacji ani
    merytorycznie, ani matematycznie, to nie mam z tobą o czym dyskutować)

    > nie policzylem bo to bzdura, powiedz mi po co? co za roznica czy on okrada
    > producenta, artyste, czy sklep ?

    skoro twierdzisz że to bzdura to mi to udowodnij (czyli policz jakiś
    hipotetyczny przykład), albo podważ to merytorycznie, ale jak już nic ci się
    nie chce, to idź spać!