    From: Olgierd <n...@n...problem>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Date: Fri, 17 Jul 2009 11:04:54 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 12:51:54 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Też uważam, że lepiej w prywatnych niż w państwowych rękach, z
    > drugiej jednak strony firmy powinny być sprzedawane na licytacji - temu
    > kto da najwięcej, a nie rozdawane za pół ceny "byle by tylko sprzedać" i
    > pod stołem wziąć różnicę do realnej ceny.

    Ale dopóki nie ma przepisu, że ma być licytacja, to nie można czynić
    nikomu zarzutu, że sprzedaje inaczej.
    To temat co najwyżej do pociągnięcia do odpowiedzialności politycznej
    ministra Lewandowskiego (i tak za późno).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?