  • Data: 2011-03-29 13:26:11
    Temat: Re: Jak wystawić weksel??
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-29 15:20, M pisze:

    > No i jeszcze jedno - czy do takiego weksla trzeba tworzyć jakąś
    > deklarację wesklową, itp, itd? Czy to wystarczy w zupełności?

    Deklarację wekslową składa się do weksla in blanco (a i tak jest to w
    interesie wystawcy, remitent, czyli wierzyciel, deklaracji co do zasady
    nie potrzebuje).

    Zatem jeśli wystawca wystawia Ci weksel zupełny, w całości uzupełniony,
    o deklarację nie musicie się martwić. Sam weksel stwierdza, że wystawca
    zapłaci Tobie, lub innej wskazanej przez Ciebie osobie daną kwotę w
    danym terminie - określonym na wekslu.

    --
    Liwiusz