  • Data: 2011-03-29 13:24:06
    Temat: Re: Jak wystawić weksel??
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-29 15:18, M pisze:

    > No tak - ale chodzi mi o to aby nie było żadnych dodatkowych możliwości
    > ze strony dłużnika do jakichś protestów, opóźnień, spraw sądowych
    > przeciągających się latami, itp, itd. Co to jest ta wartość w towarze
    > otrzymałem np? Mógłbyś to rozwinąć?

    "Wartość w towarze otrzymałem", oznacza, że dłużnik otrzymał za weksel
    jakiś towar. Ale nie ma sensu kłamać, weksel sam w sobie jest
    bezwarunkowym przyrzeczeniem zapłaty, i zazwyczaj nawet jeśli wystawca w
    sądzie będzie podnosił jakieś zarzuty (co czynić może zawsze), w wielu
    przypadkach nie uniemożliwia to prowadzenia egzekucji:
    http://www.remitent.pl/natychmiastowa-wykonalnosc-na
    kazu-zaplaty/499

    --
    Liwiusz