  • Data: 2011-03-30 15:48:22
    Temat: Re: Jak wystawić weksel??
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-30 12:22, Massai pisze:

    > Wiesz co, już kiedyś widziałem tę Twoją stronę, ale nigdy nie miałem
    > potrzeby się wczytywać.
    >
    > Teraz tak przeczytałem zupełnie z ciekawości - i gratulacje. Masz
    > rzadki dar pisania prosto o skomplikowanych rzeczach.
    >
    > Nie wiem jaki masz interes w prowadzeniu tej strony - ale niezależnie

    Zaczęło się od głębokiego zainteresowania tematem z mojej strony i tak
    trwa nadal, poza tym weksel naprawdę jest przydatnym narzędziem, lepszym
    niż stosowane obecnie analogicznie sposoby (np. faktury z odroczonym
    terminem płatności, umowy pożyczki itp.), dlatego nie ma żadnych
    przeszkód, aby weksle były stosowane od zwykłego pracownika (który
    wekslem sobie uruchamia kredyt w swoim sklepie), a na wielkich
    korporacjach kończąc.

    Dzięki za dobre słowo :)

    --
    Liwiusz