    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak udowodnic legalnosc CD?
    Date: Tue, 02 Dec 2003 11:07:52 +0100

    motto rzecze:
    > Prawda w oczy kole?

    W tym przypadku durnoty.

    > Taaaaaaaaa, ja napisze program, a ty mi za niego nie zapłacisz, boś
    > odbiorca, złodziej, nie odbiorca, bo to ja go napisałem a ty mnie okradasz
    > nie płacąc za jego używanie. Pomijam tu te przypadki kiedy program piszę
    > jako freeware. Więc ty przestań pierdolić i kradnij sobie dalej, ale jak
    > zaczniesz używać programu mojego autorstwa i się o tym dowiem to spotkamy
    > się w sądzie.

    Już chyba pisałem, że niewiele jest bardziej żenujących widoków niż twórca
    wyzywający odbiorców swojego utworów od... złodziei!
    A fu! Aż wstyd na takiego patrzeć :(

    Jeszcze raz Ci powtarzam - w przypadku praw autorskich okraść Cię może jedynie
    ktoś kto przywłaszczy sobie autorstwo Twojego utworu, lub też pirat lub
    koncern/dystrybutor/sprzedawca, który nie zapłaci Ci należnej części swojego zysku
    ze sprzedaży Twojego utworu.
    NIGDY PRZENIGDY nie jest nim odbiorca. On co najwyżej dopuszcza się nadużycia
    względem Ciebie bo otrzymuje od Ciebie jakieś korzyści natomiast Tobie nie daje
    żadnych. Nie czyni to jednak nikogo złodziejem, więc przestań się ośmieszać z
    tymi gadkami o złodziejstwie bo człowiek jest zażenowany Tobą nawet gdy tylko musi
    na nie patrzeć :(

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info