  • Data: 2003-12-02 09:57:47
    Temat: Re: Jak udowodnic legalnosc CD?
    Od: motto <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan(i) Arek w wiadomości <bqhn9a$jiu$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > motto rzecze:
    > [..]
    >
    > Przestań pierdolić motto.
    Prawda w oczy kole?
    > W przypadku praw autorskich złodziejem może być tylko ten
    > kto przywłaszcza sobie autorstwo utworu, koncern pozbawiający autora
    > uczciwego podziału zysków no i oczywiście pirat.
    > Nigdy, przenigdy - odbiorca.
    Taaaaaaaaa, ja napisze program, a ty mi za niego nie zapłacisz, boś
    odbiorca, złodziej, nie odbiorca, bo to ja go napisałem a ty mnie okradasz
    nie płacąc za jego używanie. Pomijam tu te przypadki kiedy program piszę
    jako freeware. Więc ty przestań pierdolić i kradnij sobie dalej, ale jak
    zaczniesz używać programu mojego autorstwa i się o tym dowiem to spotkamy
    się w sądzie.
    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/