  • Data: 2003-12-02 14:44:58
    Temat: Re: Jak udowodnic legalnosc CD?
    Od: motto <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan(i) batot w wiadomości <bqi14q$suq$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Może konkretnie panie motto:
    >
    > Art. 117. 1. (Prawo Autorskie) Kto bez uprawnienia albo wbrew jego
    > warunkom w celu rozpowszechnienia utrwala lub _zwielokrotnia_ cudzy utwór
    > w wersji oryginalnej lub w postaci opracowania, artystyczne wykonanie,
    > fonogram, wideogram lub nadanie, Podlega grzywnie, karze ograniczenia
    > wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
    > Nic nie ma o uzywaniu ;)
    Podkresliłem Ci, twoja kopie to kopia nielegalna, zwielokrotniłeś program.
    Czytaj a nie tylko cutyjesz.

> [...]
    > wolności albo pozbawienia wolności do roku. Art. 292 § 1. Kto rzecz, o
    > której na podstawie towarzyszących okoliczności powinien i może
    > przypuszczać, że została uzyskana za pomocą czynu zabronionego, nabywa lub
    > pomaga do jej zbycia albo tę rzecz przyjmuje lub pomaga do jej ukrycia,
    > podlega grzywnie , karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    > do lat 2. § 2. W wypadku znacznej wartości rzeczy, o której mowa w § 1,
    > sprawca podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    >
    > Nie ukradłem więcnie dotyczy. Powiedzmy dostałem od kolegi, ściągnałem z
    Ukradłeś. Właśnie ukradłeś.

> [...]
    > nośnikiem utworu, artystycznego wykonania, fonogramu, wideogramu
    > rozpowszechnianego lub zwielokrotnionego bez uprawnienia albo wbrew jego
    > warunkom nabywa lub pomaga w jego zbyciu albo przedmiot ten przyjmuje lub
    > pomaga w jego ukryciu, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do
    > lat 5.
    >
    > Pukt sporny zaleznie od rozumienia definicji "osiągnięcia korzyści
    > majątkowej" ja bym się uperał że nie odniosę korzysci majaktowej jeśli
    > zainstaluję program chorniony prawami autorskimi na własny prywatny uzytek
    Odniesiesz, bo i nie zapłacisz za niego tym samym zyskasz.

    > Jesli ci się Polskie prawo nie podoba prosze bardzo w Niemczech
    > i FRaqncji jest to karalne w Polsce jeszcze na szczęście nie ;)
    W końcu i w Polsce będzie odpowiednie prawo.

    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/