  • Data: 2003-12-02 10:31:32
    Temat: Re: Jak udowodnic legalnosc CD?
    Od: motto <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan(i) Arek w wiadomości <bqho90$n62$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Jeszcze raz Ci powtarzam - w przypadku praw autorskich okraść Cię może
    > jedynie ktoś kto przywłaszczy sobie autorstwo Twojego utworu, lub też
    > pirat lub koncern/dystrybutor/sprzedawca, który nie zapłaci Ci należnej
    > części swojego zysku ze sprzedaży Twojego utworu.
    To ty zrozum (tu zacytuję), że piracki Windows/Office/Corel/Cokolwiek nie
    różni się niczym od kradzionego samochodu. To takie samo dobro. A idąc dalej
    twoim tokiem myślenia weź ukradnij komputer jak Cię na niego nie stać, bo na
    czymś musisz uruchomić te kradzione programy, żeby napisać jakieś
    sprawozdanie na uczelnie. Buhahah i czytam takie bzdury na pl.soc.prawo
    Na koniec jeszcze możesz kraść prąd i nielegalnie podpiąć się do jakieś
    sieci z tego samego powodu z którego jak twierdzisz masz prawo kraśc
    programy komputerowe. Kradzież, to kradzież i żadne wytłumaczenie tego nie
    zmieni. Masz się za Robinhood'a? Ale pamiętaj on nie kradł dla siebie i to
    tylko legenda.
    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/