eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak to w końcu jest z gwarancją? › Re: Jak to w końcu jest z gwarancją?
  • Data: 2011-07-16 21:08:18
    Temat: Re: Jak to w końcu jest z gwarancją?
    Od: Mario <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Uprzejmie dziękuję za dwie odpowiedzi. Sprzeczne.

    problemem jest potoczne myslenie i stawianie znaku rownosci miedzy
    wspomniana wyzej ustawa i slowem gwarancja...

    kupujac masz dwa osobne uprawnienia:

    1. ustawa jak wyzej i z jej tytulu 2 lata od daty zakupu
    2. gwarancja - JESLI wydana jest karta gwarancyjna... w tym wypadku
    producent sam dyktuje warunki i wystarczy, ze przeczytasz to co jest w
    karcie....

    jesli karty gwarancyjnej brak i skladasz "reklamacje" na podstawie
    paragonu to warunki dyktuje ustawa. sprzedawca (nie producent) odpowiada
    do 2 lat... chyba, ze podczas wymiany na nowy wyda Ci tez nowy
    paragon... mozna to potraktowac jak zwrot oraz nowy zakup w jednej
    chwili... wtedy zaczynamy liczyc kolejne 2 lata...

    wszystko to jest w google...


    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1