eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak to w końcu jest z gwarancją? › Re: Jak to w końcu jest z gwarancją?
  • Data: 2011-07-17 20:36:40
    Temat: Re: Jak to w końcu jest z gwarancją?
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Marzena" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ivtr7m$kkj$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości
    > news:4e21f18c$0$2498$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Kupiłam czajnik z dwuletnią. Po roku użytkowania się zepsuł.
    >> Oddałam do autoryzowanego serwisu.
    >> Wymienili na nowy. Ten nowy po roku się zepsuł.
    >> Czy gwarancja biegnie na nowo od momentu wymiany?
    >
    > Kilka lat temu miałam podobny przypadek, choć dotyczący magnetowidu.
    > Zepsuł sie pod koniec gwarancji, wymieniono go na nowy i do tego nowego w
    > serwisie otrzymałam nową gwarancję - z datą ważności startującą od dnia
    > odbioru sprzętu z serwisu.
    > Jeżeli serwis nie dał Ci nowej gwarancji - to raczej trudno będzie
    > posługiwac się tą starą.


    Gwarancja jest chyba ta sama, jest w niej wpis, że czajnik wymieniono na
    nowy.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1