eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak to w końcu jest z gwarancją?Re: Jak to w końcu jest z gwarancją?
  • Data: 2011-07-18 22:12:56
    Temat: Re: Jak to w końcu jest z gwarancją?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 16 Jul 2011, leon wrote:

    > Dnia 16-07-2011 o 22:21:23 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    > napisał(a):
    >
    >> W dniu 2011-07-16 22:16, Veronika pisze:
    >>> Kupiłam czajnik z dwuletnią. Po roku użytkowania się zepsuł.
    >>> Oddałam do autoryzowanego serwisu.
    >>> Wymienili na nowy. Ten nowy po roku się zepsuł.
    >>> Czy gwarancja biegnie na nowo od momentu wymiany?
    >>
    >> Nie, chyba że będzie taki zapis w warunkach gwarancji.
    >
    > Tak. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej

    Cytuję:
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=321
    +++
    4. Do sprzedaży konsumenckiej nie stosuje się przepisów art. 556-581
    ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny
    ---

    Dla porządku powiadamiam, że właśnie 581 to jest "przedłużenie
    gwarancji" (oczywiście o "niezgodności" nie dyskutujemy).

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1