    From: " " <f...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sędziowie rozumieją sprawiedliwość...
    Date: Wed, 29 Nov 2006 22:28:45 +0000 (UTC)

    Wiech <w...@s...com.pl> napisał(a):

    > Typowy prawniczy belkot tu wazne sa tylko paragrafy, bo nie zmuszaja
    > do myslenia.

    Bardzo się mylisz, oj bardzo...

    > a ja tylko pytam gdzie tak zwana zwykla przyzwoitosc?

    Właśnie, gdzie zwykła przyzwoitość, która nakazuje szacunek dla innych. Nawet
    jeśli się z nimi nie zgadzamy... Jak to się ma do utrudniania życia innym z
    powodu własnej urażonej godności?

    > gdzie zwykla sprawiedliwosc?

    A na czym sprawiedliwosć miałaby tu polegać?

    > pomijam juz kwestie szaczunku dla starszych, bo byle ... w todze
    > uwaza, ze ma prawo gnoic starszego czlowieka, tylko dlatego, ze ten dal sie
    > okrasc...

    Nie bardzo rozumiem. nikt tu nikogo nie gnoi. Sąd zwrócił panu profesorowi
    uwagę, że nie powinien siadać obok prokuratora bo to nie jego miejsce oraz że
    nie ma prawa zabieraia głosu na rozprawie. A pan profesor uniósł się honorem i
    głupią dumą. A za głupotę się płaci.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre