    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Date: Wed, 15 Mar 2006 13:06:49 +0100

    > Ale nie jestes ginekologiem?

    absolutnie nie ma znaczenia, mamy 3 przyoadki gdzie slady przemocy moze
    znalezc ginekolog i jeden w ktorym nie znajdzie do tego sie ustosunkuj

    > Ech..... szkoda gadać, pisałam wyżej.

    brak argumentu? OSwiec mnie jak przy twoim rozumowaniu mozna
    zabezpieczyc osobe niewinna przed nieslusznym skazaniem w opisywanych
    powyzej przypadkach ?

    > Oczywiście, nie sprzecam sie, ale ta moja historyjka o gwałcie jest troche
    > przejaskrawiana o napadnięciu i zabraniu komórek - a tu wątpliwości przy
    > rozpoznaniu przez kilku pokrzywdzonych raczej nie stawiaja w wątpliwość winy
    > oskarzonych. Wypuszczono tylko 1-go, więc pieron wie dlaczego. Ja w to nie
    > wnikam, ale tylko w to, ze zacząłsś negować winę WSZYSTKICH - a to juz mało
    > poważne jest.

    jeszcze raz powatrzam ja nigdy nie neguje czyjejs winy, zanzaczam
    jedynie ze to wine nalezy udowodnic, i nawet jezlei jestem przekonany o
    winie nie steordze inaczej (zawsze sie bede sprzeczac) poki nie znada
    sie dowody.
    Sprawa regularnego gwaltu 10 osob na pracownicy przez okres jednego roku
    (nie pamietam miejscowosci) , skazano TYLKO na podstawie jej zeznan
    (pomijam fakt ze je zmieniala kilka razy bo to znaczenia i tak dl amnie
    nei ma) WINA NIE ZOSTALA UDOWODNIONA, choc nie wykluczam mozliwsci
    gwaltu uwazam ze nie duposzczalnym jest skazanie ich na tej podstawie .

    Podalem tu tylko jako przyklad mozliwosc porachunkow dwoch grup mlodziezy.

    > Nie bój się, to nadal rzadkość.

    a powinno calkowicie zniknac, bo zrobie wszystko by lawnikow w
    przyszlosci wymieniono na zawodowych sedziow.

    P.