  • Data: 2006-03-15 11:17:43
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na przyklad na podstawie wywiadu srodowiskowego, braku notowan w
    > kartotekach,

    dupa

    w przypadku uczniow - opinii ze szkoly, w przypadku doroslych -
    > opinii z zakladu pracy (no chyba ze bezrobotny)..

    dupa

    a wiesz czemu dupa? Co chwile w TV slyszyl o mordercy ktory pochodzil z
    dobrego domu, nikt mu niczego nie zarzucal, grzeczny chlopczyk itd itd.

    Ostanio zabito goscia ktory zabral szalik kibicom przeciwnej druzyny,
    w jego przypadku rowniez nie uslyszalas/es ze jest huliganem a dobrym
    niczemu winnym chlopakiem.

    >Wbrew pozorom nawet nie
    > bedac policmajstrem latwo sie dowiedziec, kto jest uczciwy...
    > Oficer prowadzacy sprawe mojego syna tylko zobaczyl zdjecie jednego z
    > napastnikow, zaraz na kartce napisal nazwiska pozostalych, ale ich nie
    > pokazal. Dopiero jak syn rozpoznal wszystkich, okazalo sie, ze on napisal
    > dobre nazwiska. Po prostu zna swoj teren i na pamiec wie, kto tu jest
    > uczciwy a kto nie. Kto z kim spi, a kto z kim napada :)

    podobalo mi sie raz to co Kaczynski powiedzail bedac ministrem spr. gdy
    dziennikarze pytali sie go (w sprawie w ktorej policjant zarzucil komus
    ze go pobili, natomiast ci <mlodziez> zarzucala jemu to samo), o wine
    pewnego czlowieka ... "fakt ze ktos byl wczesneij karany absolutnie nie
    swiadczy o jego winie" .

    P.