  • Data: 2021-01-25 06:39:48
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak. Cały czas powtarzam, że to nie ten kulson jest problemem :)

    Oczywiście że kulson jest problemem, bo fizycznie broni tego
    spierdolenia, którego sam jest istotnym elementem.

    > Nie usprawiedliwiam. Wykazuję zrozumienie sytuacji.

    Usprawiedliwiasz - nie popierasz ale rozumiesz...

    > Dodatkowo patrząc z
    > boku, trudno mi się wk..ć na młotek gdy jasne jest, że sam z siebie się
    > nie wziął i był uderzył.

    Pieprzenie kotka. Młotek nie ma świadomości - kulson tak. Młotek nie ma
    osobowiści prawnej - kulson tak. Młotek nie ma matury. I tak dalej.
    Zresztą powiedz kulsonowi, ze jest młotkiem to zobaczysz co ci odpowie;)

    Dopóki nie mają ograniczonej poczytalności to odpowiadają a swoje czyny,
    jak nie mają to zdaje się nie powinni zostać dopuszczeni do służby.

    > Pewnie tak. Z tym, że ci sławniejsi to może długofalowo pretendują do
    > jakiś spółek skarbu państwa.

    Aspirant kulson i sierżant sawera? Przypuszczam że wątpię.

    > I co potem? Jaki jest okres przedawnienia takich przestępstw/wykroczeń?

    Pięć lat? Dlatego piszę, że co poniektórzy są zapewne zainteresowani
    drugą kadencją pisu. Zresztą wiesz. Komendant się zmieni. Przyjdzie nowe
    i może się okazać, że jakoś teraz ciężej awansować.

    --
    Shrek