eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIstotna naprawa - gwarancja od nowa?Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
  • Data: 2019-08-05 12:37:39
    Temat: Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-08-05 o 12:20, piotrus pisze:
    > Czy dobrze rozumuję, że dokonanie istotnej naprawy w sprzęcie (wymiana
    > wszystkiego poza obudową) jest równoznaczne z uzyskaniem od nowa
    > gwarancji na całość urządzenia z warunkami identycznymi jak przy zakupie?
    >
    > Na zakupiony sprzęt producent udzielił 2 lat gwarancji + 1 rok ekstra
    > (określany jako "forma pro konsumencka"). Od momentu istotnej naprawy
    > upłynęło 2 i pół roku. Serwis producenta twierdzi, iż nie obowiązuje w
    > tym przypadku 3 lata gwarancji.
    >
    > Jak jest faktycznie?
    >
    > PS

    Gwarancja mówi, ze przez 3 lata będziesz miał działający sprzęt bez
    twoich kosztów na ewentualne naprawy.
    Więc skąd pomysł na jakieś dodatkowe terminy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1