  • Data: 2010-01-20 07:32:22
    Temat: Re: Internet w iPlus i problemy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Norbert pisze:
    > Witam
    > Kolega od pol roku jest w iPlusie, podpisal umowe na 2 lata, dostal modem
    > Huawei na USB i niestety ten modem sie zepsul. Oddal go do naprawdy 15
    > grudnia 2009, wtedy jedynie zaproponowano mu zastepczy stary modem na pcmcia
    > ktory nie pasowal do laptopa i powiedziano ze nic innego nie ma, ze trzeba

    LOL

    U tych gnojków to norma. Jak w moim lokalnym BTSie coś się spartoliło w
    konfiguracji i przestał akceptować połączenia GPRS (rozmowy działały) to
    bezczelnie mi odpowiedzieli (awaria trwała już ponad dzień), że to jest
    dostęp mobilny i mogę sobie pojechać gdzie indziej i poszukać, gdzie
    zadziała.

    [ciach]

    > rzeczywiscie w porzadku i musi placic za ten okres? Czy moze rozwiazac w
    > zwiazku z tym umowe, bo przeciez moga powiedziec, ze to nie ich wina ze
    > modem sie zepsul, a naprawa zajmuje sie serwis. Czy w takim razie zadac
    > rekompensaty od serwisu? Jesli ktos zetknal sie z podobna sytuacja prosze o
    > jakies informacje.

    Nieco inną i po upłynięciu terminu cyrografu, więc zwyczajnie
    wypowiedziałem im umowę. Oczywiście sk*.*syny "przegapiły" wypowiedzenie
    i uznali, że nie opłaciłem faktur i naliczyli opłatę za wyłączenie... W
    sądzie oczywiście przez to nie mieliby szans, ale pretekst to sprzedania
    "długu" szemranym firemkom był i teraz kolejna (chyba już siódma) mnie
    straszy sądem.

    Banda naciągaczy - ot co. Nawet orangutan jest lepszy, bo jak kiedyś
    doradca był bezczelny i się rozłączył nie rozwiązując problemu, to po
    zgłoszeniu pretensji wyżej nawet pozwracali opłaty za połączenia z
    dezinfolinią.

    Co do Twojego problemu to formalnie niestety mają takie prawo, bo
    niestety umowa na abonament nie jest zasadniczo związana z modemem,
    który jest Twoją własnością czyli Twoim (osobnym) problemem. Jakby modem
    był wydzierżawiony....