eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInternet w iPlus i problemy › Re: Internet w iPlus i problemy
  • Data: 2010-01-20 12:12:54
    Temat: Re: Internet w iPlus i problemy
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    [...]
    > Prosi o rade, co moze w tej sytuacji zrobic, dzwonil juz do UKE ale
    > powiedzieli ze w zasadzie tak moga zrobic. Czy taka sytuacji jest
    > rzeczywiscie w porzadku i musi placic za ten okres? Czy moze rozwiazac w
    > zwiazku z tym umowe, bo przeciez moga powiedziec, ze to nie ich wina ze
    > modem sie zepsul, a naprawa zajmuje sie serwis. Czy w takim razie zadac
    > rekompensaty od serwisu? Jesli ktos zetknal sie z podobna sytuacja prosze
    > o
    > jakies informacje.

    Polkomtel sprzedaje usługę dostępu do internetu. Sprzęt sprzedaje inna
    firma.
    "plusa" mało obchodzi, że sprzęt nawalił. Płacić trzeba.
    Jak nawali Tobie komputer, to też bedziesz chciał ulgę w abo?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1