eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInternet w iPlus i problemy › Re: Internet w iPlus i problemy
  • Data: 2010-01-20 20:55:45
    Temat: Re: Internet w iPlus i problemy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Norbert napisał(a):

    > To dlaczego sprzedawca w ogole przyjmuje ten towar i sam wysyla do serwisu,
    > niech od razu poda adres serwisu i powie, sprawa pana, ja tylko to
    > sprzedalem.

    Byc moze robi Tobie grzecznosc ;) A jak wiadomo pieklo jest wybrukowane
    dobrymi uczynkami ;)

    > Sprzedawca wiec nie musi uzerac sie z serwisem? Kupujacy mysli
    > ze oddajac w dobrej wierze sprzedawcy uzyska pomoc, nie kazdy konsument
    > bedzie wiedzial jak odeslac cos do serwisu do Niemiec i udokumentowac
    > usterke ?! Jesli wiec serwis nie naprawia w terminie to kto ma oddac
    > pieniadze, serwis czy sprzedawca, przeciez paragon jest wystawiony przez
    > sklep? Juz nic nie rozumiem.

    Czego konkretnie nie rozumiesz? Krotko i prosto napisz to postaram sie
    wyjasnic.

    j.

    --
    ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej
    wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika.
    Warunek: trzeba ja sobie samemu odebrac z III pietra we WRO ;)
    (kontakt na prv, ale trzeba usunac "polska" z adresu mailowego)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1