eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInternet w iPlus i problemy › Re: Internet w iPlus i problemy
  • Data: 2010-01-20 20:50:02
    Temat: Re: Internet w iPlus i problemy
    Od: "Norbert" <x...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Rozumiem, ze kierujesz do sprzedawcy rozszczenie naprawy gwarancyjnej do
    > ktorej zobowiazal sie ktos inny?

    To dlaczego sprzedawca w ogole przyjmuje ten towar i sam wysyla do serwisu,
    niech od razu poda adres serwisu i powie, sprawa pana, ja tylko to
    sprzedalem. Sprzedawca wiec nie musi uzerac sie z serwisem? Kupujacy mysli
    ze oddajac w dobrej wierze sprzedawcy uzyska pomoc, nie kazdy konsument
    bedzie wiedzial jak odeslac cos do serwisu do Niemiec i udokumentowac
    usterke ?! Jesli wiec serwis nie naprawia w terminie to kto ma oddac
    pieniadze, serwis czy sprzedawca, przeciez paragon jest wystawiony przez
    sklep? Juz nic nie rozumiem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1