eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInternet w iPlus i problemy › Re: Internet w iPlus i problemy
  • Data: 2010-01-21 07:45:21
    Temat: Re: Internet w iPlus i problemy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Norbert napisał(a):

    >> Czego konkretnie nie rozumiesz? Krotko i prosto napisz to postaram sie
    >> wyjasnic.

    > Serwis mial 14 dni roboczych na naprawe urzadzenia, minal ponad miesiac.

    Hmm... Co to znaczy "mial 14 dni na naprawe urzadzenia" - mam na mysli,
    skad sie wzial ten termin? Pytam bo tak sie sklada, ze mam pod reka
    karte gwarancyjna modemu usb (do iPlusa wlasnie) i jej tresci nic
    takiego nie wynika.

    > Od kogo zwrotac zwrotu pieniedzy, bo kiedy nowe urzadzenie bedzie nie
    > wiadomo, telefonicznie po prostu nie mowia, mowia ze niedlugo moze
    > bedzie. Tego nie rozumiem.

    Nie rozumiem pytania.

    > Idac w kierunku sprzedawcy powiedz ze to sprawa serwisu, jak do
    > serwisu to ci powiedza ze to sprzedajacy ma z toba umowe, wiec do kogo?!
    > Mozna teraz po terminie zadac zwrotu pieniedzy za modem?

    Powyzszego tez nie rozumiem.

    j.

    --
    ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej
    wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika.
    Warunek: trzeba ja sobie samemu odebrac z III pietra we WRO ;)
    (kontakt na prv, ale trzeba usunac "polska" z adresu mailowego)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1