eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInternet w iPlus i problemy › Re: Internet w iPlus i problemy
  • Data: 2010-01-20 18:29:40
    Temat: Re: Internet w iPlus i problemy
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > [...]
    >> Prosi o rade, co moze w tej sytuacji zrobic, dzwonil juz do UKE ale
    >> powiedzieli ze w zasadzie tak moga zrobic. Czy taka sytuacji jest
    >> rzeczywiscie w porzadku i musi placic za ten okres? Czy moze rozwiazac w
    >> zwiazku z tym umowe, bo przeciez moga powiedziec, ze to nie ich wina ze
    >> modem sie zepsul, a naprawa zajmuje sie serwis. Czy w takim razie zadac
    >> rekompensaty od serwisu? Jesli ktos zetknal sie z podobna sytuacja prosze
    >> o
    >> jakies informacje.
    >
    > Polkomtel sprzedaje usługę dostępu do internetu. Sprzęt sprzedaje inna
    > firma.

    Skąd Ty to bierzesz ???

    > "plusa" mało obchodzi, że sprzęt nawalił. Płacić trzeba.
    > Jak nawali Tobie komputer, to też bedziesz chciał ulgę w abo?
    >

    Plusa ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1