eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInternet w iPlus i problemyInternet w iPlus i problemy
  • Data: 2010-01-20 06:46:43
    Temat: Internet w iPlus i problemy
    Od: "Norbert" <x...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Kolega od pol roku jest w iPlusie, podpisal umowe na 2 lata, dostal modem
    Huawei na USB i niestety ten modem sie zepsul. Oddal go do naprawdy 15
    grudnia 2009, wtedy jedynie zaproponowano mu zastepczy stary modem na pcmcia
    ktory nie pasowal do laptopa i powiedziano ze nic innego nie ma, ze trzeba
    czekac na wynik ekspertyzy i naprawy. W ciagu 14 dni roboczych mial byc
    modem zgodnie z gwarancja naprawiony.Niestety 14 dni mijalo i pomimo
    dopytywania sie nie uzyskal zadnej informacji. Po 14 dniach w koncu sie
    okazalo ze faktycznie modem nie dziala i jest do wymiany (odkrywcze;) i ze
    go wymienia na nowy, ale nie teraz bo nie maja. I tak do dzisiaj nadal nie
    ma tego modemu i nadal nikt nie jest w stani mu powiedziec kiedy bedzie.
    Plus kaze placic za ten okres, internetu nie uzywa bo nie mial zastepczego
    modemu, zreszta nie po to podpisal umowe z modemem zeby teraz kupowac nowy
    na okres naprawy. Z tego co sie dowiedzial ma czekac, az otrzyma nowy modem
    i normalnie oplacic fakture.
    Prosi o rade, co moze w tej sytuacji zrobic, dzwonil juz do UKE ale
    powiedzieli ze w zasadzie tak moga zrobic. Czy taka sytuacji jest
    rzeczywiscie w porzadku i musi placic za ten okres? Czy moze rozwiazac w
    zwiazku z tym umowe, bo przeciez moga powiedziec, ze to nie ich wina ze
    modem sie zepsul, a naprawa zajmuje sie serwis. Czy w takim razie zadac
    rekompensaty od serwisu? Jesli ktos zetknal sie z podobna sytuacja prosze o
    jakies informacje.
    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1