eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInternet w iPlus i problemy › Re: Internet w iPlus i problemy
  • Data: 2010-01-20 20:08:55
    Temat: Re: Internet w iPlus i problemy
    Od: "Norbert" <x...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > Odpowiedzialnosc sprzedawcy to jedno a serwisowanie w sensie naprawianie
    > powstalych w wyniku uzywania uszkodzen to drugie.

    Wiec jaka jest odpowiedzialnosc sprzedawcy jesli zwraca sie uszkodzony twar
    do nich, oni oddaja do serwisu, mija juz dwukrotnosc terminu realizacji
    gwarancji a towaru nie ma, nowego nie daja, kasy oddac nie chca. Mozna tak?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1