    Subject: Re: IRCHa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <609a1fb7$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s7d9ha$15r6$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s7dq3j$16op$1@gioia.aioe.org>
    From: Kviat
    Date: Tue, 11 May 2021 15:26:48 +0200

    > badania i dostosowania obecnych i znanych leków, które są skuteczne przy
    > innych podobnych objawach

    I co z tego, że przy podobnych objawach są skuteczne na coś innego?
    Mało to chorób ma podobne objawy, a mimo tego trzeba stosować inne leki?

    Po chuj tyle rodzajów leków robią (i wymyślają nowe...) skoro jeden by
    wystarczył na wszystkie choroby mające podobne objawy? Nie zastanawia
    cię to?

    > - nazw lekarstw słyszałem wiele - w
    > najbliższej rodzinie zapisano akurat budezonid, prawdopodobnie, na to
    > jaki stan był osoby chorej.

    Tyle, że nie ma dowodów, że obecnie znane leki leczą covida.
    Więc na jakiej podstawie piszesz, że one leczą?
    Bo akurat ktoś tam wyzdrowiał?
    Zdrowieją również ci, którym tych preparatów nie podano, więc skąd
    wiadomo, że tamci wyzdrowieli, bo im to podano?

    Już Olin ci napisał, że równie dobrze można twierdzić, że covida leczą
    ogórki, bo sporo osób chorych na covida jadło ogórki i wyzdrowiało.

    > unikają, bo "leczą" teleporadami, gdzie nie widzi chocby takich rzeczy
    > jak nalot w gardle i innych objawów, których chory przez telefon ie
    > opisze, albo nie przyjdzie mu do głowy aby opisać.

    Lekarze w szpitalach też leczą teleporadami pacjentów leżących w tych
    szpitalach?

    > przecież nie pisze o przekupstwie, tylko kwocie, którą otrzymał do
    > wykorzystania w konkretnym celu do akcji na konkretnym portalu o
    > globalnych zasięgach. Przypomnę, że było to w marcu zeszłego roku.

    Google dał kasę naszemu rządowi w celu zasiania paniki? Serio?
    A nasz rząd wiedział, że to w celu zasiania paniki i faktycznie wydał tę
    kasę na sianie paniki zgodnie z życzeniem googla?
    Nasz rząd wykonuje polecenia googla za kasę? Piekło zamarzło... :)

    Daj linka do tej informacji, bo pewnie znowu czegoś nie zrozumiałeś i
    coś pokręciłeś.

    Pozdrawiam
    Piotr