  • Data: 2021-05-11 16:22:26
    Temat: Re: IRCHa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 May 2021 16:09:24 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Na podstawie tego jak działają testy PCR. Większość lekarzy i naukowców
    > mówi od samego początku, że ilość cykli powyżej 30 (a nawet często
    > padają niższe liczby), będzie dawało bardzo dużo fałszywie dodatnich wyników

    Byc moze, nie znam sie.
    Ale skoro wszycy to wiedza, to kto zaleca 30 czy wiecej cykli ?

    > nowsze filmy też były w tym na temat covida, ale znikały.

    A na wlasnej stronie ich nie zamiescil?

    > Tymczasem w Polsce od roku nie działa służba zdrowia - przypadek?

    Ale to akurat pacjenci z Covid.

    > Można robić inny test, albo ten do skutku, czasami można mieć szczęście.

    Ale robia inny, czy jednak ten sam do skutku?

    Sugerujesz, ze PCR to tak skutecznosc ma 2/3? Raz wykryje, drugi raz
    wykryje, a trzecim razem nie wykryje?

    J.