  • Data: 2021-05-11 15:32:15
    Temat: Re: IRCHa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 May 2021 14:39:26 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > To sobie powtarzaj i żyj w wyimaginowanym świecie, ja wolę słuchać
    > lekarzy, którzy leczą i mają raczej dobre wyniki.

    Hm, jest powiedzmy taka WHO ... poleca jakas metode leczenia, czy
    uczestniczy w spisku?

    A te wszystkie cywilizowane kraje - po co te lockdowny, jesli sa
    proste, skuteczne i tanie metody leczenia ?

    > nie, zakazano - zobacz dokument wydany przez radę medyczną przy
    > rządzie... Podobne dokumenty powstały w innych państwach. Część lekarzy
    > się podporządkowuje, reszta rożnie, jedni krzyczą głośno, że jest nie
    > tak (jak Basiukiewicz czy Kuna) i są ciągani przed IL-e by się
    > tłumaczyli, inni jak kilku znajomych nie wychylają się i robią swoje.

    Polskie piekielko ok, chinskie tym bardziej.
    Wloskie, niemieckie, francuskie ... no mozliwe.
    Ale co - caly swiat tak spiskuje? GB, USA, Kanada ...

    3/18/coronavirus-warum-die-aussagen-von-wolfgang-wod
    arg-wenig-mit-wissenschaft-zu-tun-haben/
    ieistnieniu-pandemii-dr-wolfganga-wodarga/
    ld-doctors-alliance-o-pandemii-i-szczepieniach/

    A mozna i u zrodla
    https://www.wodarg.com/
    https://www.wodarg.com/english/

    Ciekawe - google na haslo "Wolfgang Wodarg" tego nie znajduje.
    Cenzura, czy niuanse pozycjonowania ...

    > widzisz, patrząc na dorobek epidemiologa i anonima, który zresztą
    > przytoczył parę idiotyzmów jak choćby to:
    >
    > "Tesy PCR są precyzyjne w wykrywaniu SARS-CoV-2. Skuteczność testów PCR
    > została potwierdzona przez WHO. Ocenia się, że w warunkach
    > laboratoryjnych ich skuteczność wynosi od 95 do 99 proc. Mają one za
    > zadanie wykryć, czy w próbce znajduje się materiał genetyczny pochodzący
    > od koronawirusa SARS-CoV-2."

    Ale wiesz, ze to idiotyzm na jakiej podstawie ?

    > Jest to nie na temat - bo może wykryć fragment wirusa, on nie musi być
    > aktywny, dlatego Wolfgang miał rację (zresztą autor testu też twierdził,
    > że nie nadają się do wykrywania chorych ludzi, tylko fragmentów wirusa).

    Mozna go tez posluchac samego
    https://www.youtube.com/watch?v=XnlT3rPNUp0

    I mowi sporo ciekawych i logicznych rzeczy ... ale to bylo 1.5 roku
    temu. Ciekawe czy nie zmienil zdania ... patrzac na strone - chyba
    nie.

    Tymczasem nawet w Polsce pacjenci pod tlenem leza, i jest ich znacznie
    wiecej niz w poprzednich latach.

    > A teraz zgadnij, czemu np CDC w nowych zaleceniach pisze, by ograniczyć
    > ilość cykli w teście dla osób zaszczepionych (bo wychodziły im inaczej
    > wyniki dodatnie). A teraz pytanie, czemu tylko dla zaszczepionych.
    > Podobny efekt będzie u osoby, która jest ozdrowieńcem, albo "przeszła
    > bezobjawowo" - znaczy się miała kontakt z patogenem, ale organizm okazał
    > się być odporny z jakiś przyczyn.

    Czy mi sie wydaje, czy jednak nie wykrywaja u takich wirusa?
    Szczegolnie u tych ozdrowiencow, ktorych wypuszczaja, jak test wirusa
    juz nie pokaze.
    Inny test?

    A jesli rozrozniaja juz iles tam mutacji tego wirusa ... to chyba
    jednak testuja to DNA dokladniej ...

    J.