  • Data: 2021-05-11 15:51:54
    Temat: Re: IRCHa
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.05.2021 o 15:26, Kviat napisał:

    > I co z tego, że przy podobnych objawach są skuteczne na coś innego?
    > Mało to chorób ma podobne objawy, a mimo tego trzeba stosować inne leki?

    nawet w ramach jednego wirusa różni ludzie mają rożne objawy i różnie
    przechodzą daną chorobę.

    > Po chuj tyle rodzajów leków robią (i wymyślają nowe...) skoro jeden by
    > wystarczył na wszystkie choroby mające podobne objawy? Nie zastanawia
    > cię to?

    po to o czym napisałem powyżej

    > Tyle, że nie ma dowodów, że obecnie znane leki leczą covida.
    > Więc na jakiej podstawie piszesz, że one leczą?
    > Bo akurat ktoś tam wyzdrowiał?

    bo wiele osób wyzdrowiało. Bo osoby biorące podobne leki przechodzą tą
    chorobę często bezobjawowo, pomimo tego, że sama choroba
    predestynowałaby ich do ciężkiego przebiegu. Bo leki te były skuteczne w
    podobnych chorobach. Jak masz rodzinę wirusów, to nie wszystkie, ale
    większość sposobów może być skuteczna i tak jest i tu. Co roku masz inną
    grypę, a cud - leczysz ją w podobny sposób!

    > Zdrowieją również ci, którym tych preparatów nie podano, więc skąd
    > wiadomo, że tamci wyzdrowieli, bo im to podano?

    ponieważ niektórym się pogarszało po tzw "teleporadach" i byli w gorszym
    stanie i zostali z niego wyprowadzeni. Na teleporadach otrzymali leki
    nie dość że nieskuteczne to i działające niekorzystnie przy chorobach
    współistniejących, albo też zestaw standardowy panadol + antybiotyk,
    gdzie ktoś nie ma żadnego bakteryjnego zakażenia.

    > Już Olin ci napisał, że równie dobrze można twierdzić, że covida leczą
    > ogórki, bo sporo osób chorych na covida jadło ogórki i wyzdrowiało.

    no tak, lekarz się myli. Lekarstwa dostępne jedynie na receptę
    przepisuje i człowiek zdrowieje. Tak, to to samo co ogórki. zresztą,
    zaczęto potwierdzać oficjalnie, to co twierdzili lekarze:
    https://www.thelancet.com/journals/lanres/article/PI
    IS2213-2600(21)00160-0/fulltext

    > Lekarze w szpitalach też leczą teleporadami pacjentów leżących w tych
    > szpitalach?

    do szpitala zazwyczaj trafiają już pacjenci w bardzo ciężkim stanie,
    więc trudniej jest wyleczyć - odkrycie na miarę Kopernika, co?

    --
    http://zrzeda.pl