  • Data: 2021-02-12 13:07:07
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...

    -----
    > 90 lat temu podobno dochodziło do kanibalizmu w czasie Wielkiego
    > Głodu, ale nie spowodowało to powrotu do łamania kołem i obdzierania
    > ze skóry

    Ale troche sie miejsce nie zgadza.
    W naszej czesci Ukrainy glodu nie bylo.

    Z kolei tam gdzie byl, to powinni na wladze radziecka byc wk*.

    No chyba, zeby przyjac koncepcje, ze 20 lat wladzy radzieckiej
    spowodowalo taki wzrost okrucienstwa w narodzie, ktory potem sie
    rozpropagowal na sasiednie rejony.

    Alternatywnie - to 400 lat wladzy polskiej i rosyjskiej takie nastroje
    spowodowaly, ktore mogly sie uwolnic dopiero w 1942, a Wielki Glod nie
    mial z tym nic wspolnego.

    J.