eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHieny cmentarne - łowcy błędówRe: Hieny cmentarne - łowcy błędów
  • Data: 2011-07-10 07:44:44
    Temat: Re: Hieny cmentarne - łowcy błędów
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    begin Daniel Pyra

    > "Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na
    > koszt kupującego . Towary o wartości powyżej 500 PLN mogą być zwracane
    > tylko i wyłącznie za pomocą jednej z firm kurierskich: Servisco, UPS,
    > Stolica, Szybka Paczka, DPD. W przypadku nie dopełnienia któregoś z
    > powyższych warunków przez kupującego, zastrzegamy sobie prawo nie
    > przyjęcia przesyłki zwrotnej lub zarzutu bezskuteczności wobec
    > odstąpienia od umowy."
    >
    > Szkoda tylko, że ustawodawca dokładnie określa, jakie warunki musi
    > spełnić konsument, żeby odstąpienie było skuteczne. Sprawdziłem, nie ma
    > na tej liście "wysyłki nieautoryzowanym przez sprzedawcę operatorem
    > pocztowym lub firmą kurierską".
    > Nie uważam, że handel w internecie to samo zło, ale jakaś miotła
    > przydałaby się.

    Tyle, że ten punkt jest bardzo sensowny i racjonalny, bo chodzi im
    zapewne o to, żeby tych towarów nie wysyłać zwykłą pocztą, a że tego nie
    mogli napisać, to wymienili kilka przyzwoitych firm kurierskich. W
    przypadku wysyłki zwykłą pocztą paczki dość często są uszkadzane, a
    procedura reklamacji jest raczej trudno używalna. W efekcie jest spora
    szansa, że zwracany towar dotrze do sklepu uszkodzony albo wcale. Czy to
    jest w interesie konsumenta?

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1