eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHieny cmentarne - łowcy błędówRe: Hieny cmentarne - łowcy błędów
  • Data: 2011-07-10 16:01:26
    Temat: Re: Hieny cmentarne - łowcy błędów
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    begin Daniel Pyra

    > Nie jest w żaden sposób racjonalna, bo to jest dyskusja o wyższości
    > jakości usług kuriera A nad kurierem B, a to jest zupełnie bez związku z
    > uprawnieniami, które posiada konsument. Teoretycznie konsument ma prawo
    > zwrócić towar, dostarczając go do sprzedawcy wielbłądem i sprzedawca ma
    > obowiązek przyjąć zwrot - o ile konsument spełnił warunki określone
    > ustawą.

    Tyle, że jeśli towar dotrze do sprzedawcy uszkodzony, to sprzedawca nie
    ma obowiązku przyjąć zwrotu. Wtedy oczywiście co drugi (albo prawie
    każdy) klient będzie robił bydło twierdząc, że sprzedawca sam go zepsuł.

    > Paczka ubezpieczona jest równie bezpieczna
    > dla nadawcy jak przesyłka kurierem - uszkodzenia przesyłki pokrywa
    > Poczta Polska, a procedura reklamacyjna wcale nie jest "trudno
    > używalna".

    Taaa... dobra bajeczka.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1