  • Data: 2009-01-19 13:40:42
    Temat: Re: Hałaśliwe dziecko sąsiadów
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za przeproszeniem pieprzysz. chciało się mieć dzieci to trzeba być za
    > nie odpowiedzialnym. Dzieciak hałasuje to rodzice muszą wyjść z siebie
    > żeby albo ograniczyć hałasujące dziecko albo hałasy (np. wyciszyć
    > podłogę). Jak ja kupięs obie psa i będzie wył 24/7 to też będzie spoko
    > bo to pies i tak ma? To może w nocy będę puszczał metal na full volume?
    > Bo metal tak ma?
    >
    > Trochę szacunku do osoby i spokoju sąsiadów.

    wez tez pod uwage, ze te halasy to odczucie subiektywne. Mam znajoma ktora
    sie wkurza, ze sasiedzi jak wychodza z psem na spacer to on szczeka. A ja
    pytam sie o ktorej to i jak czesto. A ona mowi, ze najczesciej w sobote (bo
    w tygodniu ich nie ma) i tak z raz na tydzien.

    Jej to przeszkadza. Moze to dziecko na gorze tez nie robi jakie4gos nie
    wiadomo co. Moze sie jakos niesie mocniej.

    Tak czy inaczej na sprawe nie ma prawnego rozwiazania skutecznego. Mi sie
    wydaje, ze najlepsze to rozmowa i przypominanie sie, ze sie jest sasiadem i
    to przeszkadza.

    Icek