  • Data: 2009-03-03 16:47:57
    Temat: Re: Hałaśliwe dziecko sąsiadów
    Od: "jojogub" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1ef890a5-9a59-45ea-8669-56d1ef913e30@r18g2000vb
    i.googlegroups.com...
    Po raz kolejny próbowałem rozmowy ze sąsiadami. Podsumowując rozmowę
    stanowisko sąsiadów jest takie: "płacimy czynsz, możemy robić co
    chcemy" (dosłownie tak mi powiedzieli), "to dziecko więc robi hałas".
    Moje stanowisko: "mam prawo do spokoju (w dzień także)", "wasze
    dziecko wasz problem". Rozmowę sobie zarejestrowałem na dyktafonie.
    Jako, że nie zamierzam się wyprowadzać z mieszkania (tak mi sąsiedzi
    poradzili) i nie uważam, że moi sąsiedzi mogą robić co chcą "bo płacą
    czynsz" więc zamierzam sprawę pchnąć na drogę administracyjną. Na
    razie złożyłem skargę w spółdzielni. Podejrzewam, że niewiele pomoże.
    Więc myślę, że następny krok to pewnie zgłoszenie popełnienia
    wykroczenia na policję (z art 51 KW). Czy mogę wykorzystać ww.
    nagranie, w którym sąsiedzi wprost mówią, że mogą robić co chcą? Czy
    ewentualnie te ich "wyznania" miałyby jakieś znaczenie dla sądu (gdyby
    do tego doszło)? I w jakiej formie zgłosić wykroczenie - iść na
    komisariat? wysłać pocztą (wolałbym spokojnie opisać sytuację)? W
    każdym bądź razie ktoś chyba powinien im wytłumaczyć, że nie mogą
    robić tego co chcą!

    Idź ty sie powieś ćwoku dzieciom zabronisz płaczu może
    chuj ci w dupe i podobnym do ciebie
    myslisz że jesleś sam na świecie !!!!
    trzeba było sobie domek w lesie zbuidować buraku

    nie pozdrawiam idioty

    Wojciech