  • Data: 2011-02-24 06:38:31
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ik2eiq$tt4$2@news.onet.pl...

    > Nie zawsze, o czym niżej.

    Niestety, nie masz racji

    > Są sytuacje, kiedy posiadanie kasy fiskalnej (jeszcze) nie jest
    > obowiązkowe, co neguje Twoją tezę o obowiązku wydania paragonu zawsze i
    > wszędzie.

    a kto pisal o paragonie z kasy fiskalnej?
    "recznie" tez mozesz (powinienes) paragon wypisac, podbic go grzecznie
    pieczatka sklepu, podac kupujacemu i grzecznie podziekowac za zakup (to
    ostatnie nie jest obligatoryjne, ale grzecznosc tego wymaga... hehehe)

    > To, że zwrot kasy przysługuje zgodnie z warunkami gwarancji przecież.

    p[onowie zapytam - ILE maja ci zwrocic? i skad maja wiedziec ile zaplaciles?

    > Nigdy nie twierdziłem niczego innego.

    I prawidlowo :P

    > Oraz "ciężar dowodu spoczywa na...". To, że napiszesz głupstwo, nie znaczy
    > że mogę je przyjmować bezkrytycznie.

    Glupstwo? No coz, zwrpot gotowki przysluguje w wysokosci fatycznie
    poniesionych kosztow, nie zas w wysokosci aktualnie obowiazujacej ceny.
    Nie wierzysz? Poszukaj :-)
    Tyle