eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja › Re: Gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
    sk.org.pl!news.unit0.net!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12
    .242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Misiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <ijt9am$rsk$1@news.onet.pl> <ijt9j4$se0$1@news.onet.pl>
    <4d62514e$0$2458$65785112@news.neostrada.pl> <ijtkl2$cgs$3@news.onet.pl>
    <4d635eb2$0$2456$65785112@news.neostrada.pl> <ijvrsl$l6r$1@news.onet.pl>
    <4d6378ca$0$2449$65785112@news.neostrada.pl> <ijvtle$rkd$1@news.onet.pl>
    <4d6390f6$0$2484$65785112@news.neostrada.pl> <ik057a$o1i$1@news.onet.pl>
    <4d64b134$0$2496$65785112@news.neostrada.pl> <ik2eiq$tt4$2@news.onet.pl>
    Subject: Re: Gwarancja
    Date: Thu, 24 Feb 2011 07:38:31 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Lines: 62
    Message-ID: <4d65fce4$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.147.162
    X-Trace: 1298529510 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2449 83.15.147.162:2740
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:669728
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ik2eiq$tt4$2@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-02-23 08:03, Misiek pisze:
    >
    >
    >>> Nie ma czegoś takiego jak "stricte dowód sprzedaży".
    >>
    >> Dowod sprzedazy (skoro nie pasuje ci slowo "stricte")
    >>
    >>>> Dowodem sprzedazy zawsze jest paragon/faktura.
    >
    > Nie zawsze, o czym niżej.
    >

    Niestety, nie masz racji

    >> Sprzedawca zobowiazany jest wydac paragon,na zyczenie klienta fakture.
    >> Paragon obligatoryjnie.
    >
    > Są sytuacje, kiedy posiadanie kasy fiskalnej (jeszcze) nie jest
    > obowiązkowe, co neguje Twoją tezę o obowiązku wydania paragonu zawsze i
    > wszędzie.
    >

    a kto pisal o paragonie z kasy fiskalnej?
    "recznie" tez mozesz (powinienes) paragon wypisac, podbic go grzecznie
    pieczatka sklepu, podac kupujacemu i grzecznie podziekowac za zakup (to
    ostatnie nie jest obligatoryjne, ale grzecznosc tego wymaga... hehehe)
    >
    >>> A co na ten temat mówią warunki gwarancji?
    >>
    >> A co ma zapis w gwarancji do zwrotu kasy?
    >
    > To, że zwrot kasy przysługuje zgodnie z warunkami gwarancji przecież.
    >

    p[onowie zapytam - ILE maja ci zwrocic? i skad maja wiedziec ile zaplaciles?

    >> W gwarancji moga byc rozne dziwne rzeczy zapisane. Nie ma nigdzie "wzoru
    >> karty gwarancyjnej".
    >
    > Nigdy nie twierdziłem niczego innego.
    >
    I prawidlowo :P

    >>>> Zwrot gotowki nastepuje na podstawie dowodu sprzedazy i w wysokosci na
    >>>> nim uwidocznionej (nie ma znaczenia cena aktualna).
    >>>
    >>> To jakiś cytat z przepisu? Podaj źródło.
    >>
    >> Sam poszukaj :-) Ktos tu juz napisal "wiedza kosztuje" hehehe
    >
    > Oraz "ciężar dowodu spoczywa na...". To, że napiszesz głupstwo, nie znaczy
    > że mogę je przyjmować bezkrytycznie.
    >

    Glupstwo? No coz, zwrpot gotowki przysluguje w wysokosci fatycznie
    poniesionych kosztow, nie zas w wysokosci aktualnie obowiazujacej ceny.
    Nie wierzysz? Poszukaj :-)
    Tyle

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1