  • Data: 2023-07-05 11:21:31
    Temat: Re: Guantanamo w ostródzie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Jul 2023 18:40:48 +0200, Shrek wrote:

    > Po prostu się zastanawiam dlaczego jak funkcjonariusz kogoś zabije albo
    > torturuje to jest "przekroczenie uprawnień" a nie właściwy paragraf?

    Moze dlatego, ze czesto jest to przy okazji czynnosci
    "uprawniających".
    Ale nie dotyczy pobicia aresztanta na komisariacie.

    > jak kogoś zgwałci albo okradnie to też to jest przekroczenie uprawnień
    > czy jednak kradzież albo gwałt?

    No przeciez nie ukradl, tylko przywłaszczył :-)

    > Najlepiej to samochodem.

    Za samochod sa osobne paragrafy, choc nie za celowe działanie.
    Za uszkodzenie ciała tez są paragrafy

    Ale jakbym tak policjanta taserkiem potraktowal - Robert, o co mnie
    oskarzycie?

    I tak do konca baterii. A jak zejdzie ... nie ma dowodów,
    sam sobie zmarł.

    J.