  • Data: 2023-07-05 17:41:34
    Temat: Re: Guantanamo w ostródzie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.07.2023 o 11:21, J.F pisze:

    > Moze dlatego, ze czesto jest to przy okazji czynnosci
    > "uprawniających".
    > Ale nie dotyczy pobicia aresztanta na komisariacie.

    A ci od stachowiaka to za co wyroki dostali?

    > Za samochod sa osobne paragrafy, choc nie za celowe działanie.

    Dlatego lepiej samochodem.

    > Ale jakbym tak policjanta taserkiem potraktowal - Robert, o co mnie
    > oskarzycie?

    Nic ci nie zrobią - nie masz uprawnień to nie możesz przekroczyć;P

    > I tak do konca baterii. A jak zejdzie ... nie ma dowodów,
    > sam sobie zmarł.

    "zbrodnia to nie zbrodnia kiedy nie jest ukarana
    - ta kurwa taka głupia jest czy taka cwana?"

    Własnie zwróciłeś uwagę na to, że jak policja leci sobie w chuja, to
    druga stroną tej samej monety jest to, że idąc tym tropem, zgodnie z
    prawem nie ma nic złego w pierdolnięciu kulsona cegłówką w potylicę,
    tyle że musisz to zrobić tak, żeby cię nie zidentyfikowali. Albo trzeba
    znaleźć w krwi kulsona śladowe ilości jakiegoś związku, wtedy chuj wie
    na co kulson padł - niektórzy przezywają cios cegłówką więc pewności nie
    ma trzeba umorzyć...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!