  • Data: 2005-08-21 09:18:31
    Temat: Re: Gdzie skarzyc osobe mieszkajaca na litwie ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mat" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:de8d3v$gce$1@news.onet.pl...
    > Wielkie dzięki za porady
    > ale chyba mam za mało dokumentów gdyż jednymi dokumentami
    > jest zapis maili , w których osoba z Litwy się przyznała do
    sprzedaży
    > chorego psa i chce zwrócić polowe kwoty , sprzdacjac mi następnego
    psa 50%
    > taniej ale ja niech od tej osoby już psa ,
    > parwowiroza jest choroba zakaźna psów bardzo groźna i szybko się
    > rozprzestaniajaca . Czy zapis z poczty byłby wystaraczajcym
    dowodem ??
    > Nie spislaem umowy kupna .

    Mail może być dowodem. Przecież dodatkowym dowodem mogą być badania
    DNA zwłok psa i reszty stada tamtego hodowcy (teraz koszt 200-300 zł).
    No i Twoje zeznania. Jeśli nie byłeś sam, to jeszcze tej drugiej
    osoby. Od strony dowodowej kłopotu nie widzę.

    Zastanów się, czy jeśli to jest hodowca, to nie prędzej zmusić go do
    zwrotu pieniędzy poprzez zagrożenie nagłośnienia sprawy w środowisku
    kynologicznym. To może być skuteczniejsze od sądu.