  • Data: 2009-04-05 23:22:47
    Temat: Re: Fotoradar ale inaczej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    krzymek pisze:

    > Po ok 2 miesiacach przyszła, ale nie była adresowana do mnie (wezwanie
    > na policje) niodebrałem (niezgadzało się imię odbiorcy), tak naprawde po
    > takim czasie zapomniałem że to może chodzić o tą sprawę.
    > Po miesiącu przychodzi prawidłowo zaadresowane wezwanie na komende z
    > terminem za 2 tyg, Stawiam się punktualnie, dostaję zdjęcie, przyznaje
    > się do winy. Mam tylko zastrzeżenie, że sprawa idzie do sądu grodzkiego
    > i będe miał dodatkowe koszty. Piszę podanie, iż to nie z mojej winy
    > nastąpiło opoźnienie (złe adrsowanie kopert) a ja jak najbardziej

    Ahem - a pisałeś, że przyszło do Ciebie źle zaadresowane, czy też że nic
    do Ciebie nie przyszło?

    Bo formalnie nie dostałeś żadnej korespondencji - tylko jakiś inny
    osobnik, a cudzej poczty nie należy odbierać a już absolutnie nie wolno
    czytać.

    [ciach]

    > Mało tego na wyroku mimo błędnego nazwiska (potem poprawionym) jest
    > błędna data urodzenia, pesel jest poprawny.

    Może sędzia miał imieniny... Trzeba zrozumieć człowieka ;->

    > I teraz chyba najważniejsze, chciałbym zapłacić za ten mandat/wyrok ale
    > nie wiem gdzie i jak. Z googlr wyczytałem iż po jakimś czasie przychodzi
    > kolejy list z podanym numerem konta. Ja takiego nie dostałem.

    Może tym razem adres pomylili? ;)