  • Data: 2009-04-06 09:48:01
    Temat: Re: Fotoradar ale inaczej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    krzymek pisze:

    > Tak jak zacytowalem wyżej, po miesiącu przyszło drugie pisemko. Dla

    Chodziło mi o to, jak to ująłeś w piśmie do sądu ;)

    > uogolnienia, odbierałem tylko awiza z poczty poprawnie zaadresowane,
    > żadnych innich nie odbierałem.

    Należało zasygnalizować na poczcie, że adresat nieznany.

    > OK, spoko, te błedy już im wybaczyłem :>
    > Prosze tylko o zrozumienie, że cała ta sprawa od samego początky jest
    > strasznie pomylona.
    > Myli się policja, myli się sąd. A co ja mogę zrobić ? Nic, jak płaciłem
    > podatki to płacę nadal.

    Legalnego wyjścia póki co nie widzę, bo to by podpadało pod "obalenie
    ustroju" ;->

    > W takim razie, list ten powinien do nich wrócić. Czyli mam cierpilwie
    > czekać, to poczekam do przedawnienia. Ile to czasu jest ?

    Cywilne roszczenia finansowe za prawomocne wyroki to zasadniczo 10 lat,
    ale nie pamiętam limitu dla grzywien - aczkolwiek chyba taki sam.