  • Data: 2009-04-06 06:55:48
    Temat: Re: Fotoradar ale inaczej
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzymek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:grc24t$pn$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak się zjawi to mu zapłace :) oby tylko mial poprawne dane osobowe :)
    > Ale obawiam się że predzej sprawa trafi do skarbówki.

    no nie wiem czy bedziesz taki zadowolony.

    Ja przez swoja nieuwage tez miała watpliwy zaszczyt spotkac sie z
    komornikiem.
    Przepraszam, zanim sie z nim w ogole spotkałam, zanim przesłał jakiekolwiek
    pismo do mnie wysłał dwa pisma do moich pracodawców zajmujace wynagrodzenie.
    Pomijajac fakt ze w obu przypadkach kazał zajac cała kwote ( czyli najpierw
    by mi potracili a dopiero pózniej łaskawie by oddał) to najadłam sie wstydu.
    A za sam fakt ze sprawe wzioł w swoje rece zapłaciłam mu około 250 PLN czyli
    z Twoich 380 zrobi sie podand 600 a to juz nie jest takie miłe...

    E.