  • Data: 2007-03-03 15:25:07
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Sam od tego zacznij.

    Ja ten przepis znam. Ty, najwyraźniej, nie.

    > Jasne, a świstak siedzi i zawija je w te sreberka ...

    Swoje prywatne urojenia ze świstakami zatrzymaj dla siebie.

    > Legalnie mogę.

    Nie. Naruszasz mój mir domowy. Dobro chronione prawem. No to ja mogę
    "cap" i wyprowadzić. A jak spróbujesz pobicia - to mam nadzieję, że
    lubisz prąd elektryczny...

    > To żeśmy sobie pogadali.

    Nie są uprawnieni do wypraszania bo mają obowiązek umożliwić dokonanie
    wyboru oraz nabycie towaru.

    Ja natomiast nie mam obowiązku przyjmowania gości.